Öland

Nu bär det snart av till Öland ska bara ta mig igenom en dag med styrelsemöte hela dagen. Jag skaförsöka att inte vara otålig idag för nu längtar jag oändligt efter Öland.Hela familjen är förväntans full. Dotter var hos Frissan i gårkväll ja våran frissa har sin salong öppen så länge hon har kunder hon ställer alltid upp Linn Beaty i Värnamo rekommenderas varmt. Linn är toppen. Dottern blev jätte snygg nu är jag jätte sugen att göra något jag med.
Valparna mår toppen de leker för fullt nu särskilt på morgona då de har vilat hela natten. de sover jätte snällt tills vi kommer ner då vill de ha frukost helst direkt:)

Future och Black Lady leker med filten:)

Ha nu en underbar dag

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Så söta man kan vara och dem är helt underbara dina valpar. ha en trevlig resa till Öland. Pussa alla sötnosar till russlar på nosen ifrån mig. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2009-09-24 @ 08:09:12
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Itqvinnan

Hejsan!



Jag glömde fråga dig om det var okej att länka dig?



kramisar

2009-09-24 @ 11:42:45
URL: http://itqvinnan.blogg.se/
Postat av: Janette

Hejsan! Vad söta dom är dina små. Ser inte ut att bli så stora!?

Kul att ni ska åka till Öland. Ha en skön o, avkopplande minisemester.

Rekomenderade dina valpar till en gubbe i Vaggeryd, får se om han hör av sig till dig.

Kram

2009-09-28 @ 16:55:00
URL: http://sjobolyckans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0