9 v

Oj vad tiden går nu är valparna 9 veckor och det är bara två tikvalpar kvar.
Idag ska de få följa med mig till Djuraffären ska köpa lite nya trimm saker  endel börjar bli utslitet. I Em kommer en valp från Goddie och ska trimmas för första gången ska bli kul och se hur det går.
Fridsborgs Non stop love bild skön valp som lätt stannar framör kameran och låter en ta bilder
Fridsborgs Future Factory söt som snus men stannar aldrig framför kameran blir ofta suddig på kort men visst kan man se hur söt hon är endå :)
Oj stilla en liten stund fram med kameran fort:)

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Vilka sötnosar och dem hittar snart nya hem. Jag skulle inte sälja någon av dessa underbara valpar om dem var mina. Men jag har snart min lille Tassen och det ska bli så mysigt att få pussa och kela med honom. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2009-10-17 @ 13:04:59
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Vilka sötnosar och dem hittar snart nya hem. Jag skulle inte sälja någon av dessa underbara valpar om dem var mina. Men jag har snart min lille Tassen och det ska bli så mysigt att få pussa och kela med honom. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2009-10-17 @ 13:05:18
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Tobias

Vilka underbara bilder. Valparna tycker nog att det är roligt att hänga med och åka bil till djuraffären. Lite nya trimsaker kan behövas.



Ha det bra och sköt om er!

2009-10-17 @ 19:36:04
URL: http://lillhusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0