Några fina bilder på våra vackra och duktiga agility hundar:)

  

hej och välkommna till min nya blogg! jag hade innan en blogg på doggyblog, men var inte riktigt nöjd med den.. Så nu bestämde jag mig för att min dotter skulle få hjälpa mig med att skaffa en blogg på blogg.se. Hon har nu jobbat med den o vi har fått fram ett resultat som vi ska fortsätta att jobba med. det är ju så krongligt med alla html koder men det är tur att man har en dotter som hjälper en:D men jag kände att jag bara ville börja med ett kort litet inläg och berätta om det, jag tycker det är så spännande:D

kram angelika och hundarna

Kommentarer
Postat av: Tobias

Välkommen hit till blogg.se och jag hoppas att du kommer trivas!

2009-08-31 @ 06:01:42
URL: http://lillhusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0