Kosta

Godmorgon vänner! Jag hade glömt idag ska jag till Kosta art hotel gick upp i vanlig tid tack o lov tog maken alla djuren så det blir en stund för mig här vid datorn o en kopp kaffe mmmmm ljuvligt.vi startar visst med fika så jag har inte så bråttom som jag först trodde hihhi. Lite ovant med denna blogg jag höll på en timme med inlägget om valparna igår kväll. men man lär sig väl.Ha nu en underbar dag så hörs vi senare ikväll

Angelika

Så här ser det ut när alla sover samtidigt hihhi visst är de söta!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

En sådan underbar bild på Diva och bebisarna. Väntar bara att få se dem i verkligheten och pussa våran lille tassen. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2009-08-31 @ 07:12:46
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Tobias

Vad söta dem är när dem som sover så tätt in på varandra. Jag längtar till söndag då vi ska besöka er och Tassen!



Ha det bra och sköt om er!

2009-09-01 @ 06:04:18
URL: http://lillhusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0